O PROJEKCIE

 

Osoby zamożne, zaliczane do grupy PREMIUM, stanowią odbiorcę wymagającego wyższych standardów obsługi. Wiele firm poszukuje narzędzi dotarcia i stałej komunikacji, które pozwolą na zaprezentowanie konkretnej oferty. Jednak bezpośrednie dotarcie do tej grupy oraz utrzymanie stałych pozytywnych relacji nie jest sprawą prostą. Nie wiesz jak dotrzeć do odbiorcy premium? Nie możesz nawiązać z nim dialogu? Mamy rozwiązanie!

 

Jako agencja proponujemy autorskie rozwiązania w postaci unikalnych narzędzi bezpośredniego dotarcia do grupy biznesowej oraz osób zamożnych (premium) na bazie wspólnego ośrodka zainteresowań. Realizowany program komunikacji marketingowej Polish Golf obejmuje stałą komunikację oraz serię wydarzeń cyklicznych, kierowanych do budowanej od kilkunastu lat bazy polskich i zagranicznych pasjonatów golfa, głównie amatorów z grupy premium. Nasza oferta jest także zindywidualizowana - oprócz powyższych działań standardowych, opracowujemy na rzecz klienta indywidualną, długoterminową strategię zarządzania marką, kierowaną do odbiorcy premium.

 

GRUPA PREMIUM
STAŁA KOMUNIKACJA
KONTAKTY BEZPOŚREDNIE
ZAANGAŻOWANIE ODBIORCÓW

 

Poprzez udział w projekcie, realizujemy na rzecz naszych klientów, długoterminową kampanię bezpośredniej komunikacji do wyselekcjonowanej grupy docelowej, której celem jest budowanie wizerunku firmy, produktu lub usługi poprzez powiązanie z atrakcyjnym dla grupy tematem zainteresowań, jakim jest golf. Tym samym marka umacnia swój wizerunek wśród stałych odbiorców programu.

 

Współpraca przy projekcie umożliwia prezentowanie wyróżniającego się

wizerunku na rynku i zapewnia ciągłość w realizowanych działaniach.

 

 

 

GRUPA DOCELOWA

 

Główną grupą docelową programu Polish Golf są osoby na stałe i od wielu lat związane z portalem, plebiscytem oraz wydarzeniami organizowanymi pod marką parasolową Polish Golf, przedstawiciele grupy potencjalnie zainteresowani ofertą firmy, świadczonymi usługami lub oferowanymi produktami. Polish Golf od kilkunastu lat buduje swoją markę w danej grupie, stając się wiarygodnym narzędziem marketingowym, skupiającym osoby responsywnie reagujące na przekazywane treści oraz zaangażowane w prowadzone działania.

 

Grupa docelowa programu Polish Golf oraz największa w Polsce baza golfistów, miłośników golfa i osób związanych z golfem, skupionych wokół programu obejmuje:

  • osoby aktywne fizycznie, uprawiające golf rekreacyjnie, właścicieli pól golfowych oraz osoby zarządzające,
  • osoby zamożne, grupę premium, osoby mieszkające na terenie całego kraju, zarówno Polaków jak też osoby międzynarodowe,
  • przedstawicieli biznesu, kadry kierowniczej, dyrektorów generalnych, prezesów, członków zarządu, jak również osoby znane, VIP-ów, celebrytów, aktorów, sportowców, przedstawicieli mediów i polityków.

 

Oglądalności stron przekraczają 20 000 unikalnych użytkowników w miesiącu w okresie wzmożonych aktywności, a jednorazowe zasięgi wybranych postów to nawet powyżej 30 000 osób.

 

Jesteśmy przekonani, iż długofalowy dobrobyt Twoich klientów

stanowi najlepszą podstawę dla własnego sukcesu.

 

 

 

DZIAŁANIA

 

Projekt i portal Polish Golf oraz PGA zapewniają nieinwazyjne dotarcie do grupy docelowej, czyli potencjalnych klientów firmy, z informacją o oferowanych usługach i/lub produktach. Współpraca obejmuje także długofalowe budowanie pozytywnego wizerunku i presitżu marki przy użyciu wspólnego ośrodka zainteresowania danej grupy jakim jest golf i projekt Polish Golf.

 

Polish Golf to komunikacja oraz stałe wydarzenia organizowane w okresie 12 miesięcy, w tym:

 

Stałe działania komunikacji bezpośredniej, realizowane przez cały rok, obejmują szereg aktywności, których celem jest zarówno komunikowanie się z grupą, jak też angażowanie uczestników w prowadzone aktywności oraz budowanie stałych dobrych relacji wokół programu. Przygotowywany jest cykliczny newsletter, prowadzone są strony www oraz działania w mediach społecznościowych, konkursy i inne dedykowane aktywności.

 

 

President's Cup o Puchar Prezesa Polskiego Komitetu Olimpijskiego, memoriał Piotra Nurowskiego

to organizowany od 20 lat najbardziej prestiżowy turniej golfowy w Polsce. Łączy golfową rywalizację z rekreacją dla zaawansowanych i początkujących golfistów. Ranga oraz tradycja President’s Cup (wcześniej organizowanego jako  turniej o puchar Prezydenta RP) powodują, iż cieszy się on ogromną popularnością.

 

 

Turniej Marszałkowski o puchar Marszałka Województwa Mazowieckiego Pana Adama Struzika

odbywa się rokrocznie na wszystkich polach golfowych Województwa Mazowieckiego. Od trzech lat Turniej Marszałkowski jest połączony z akcją charytatywną Rak Jelita Polska Charity Golf Day, stanowiąc część Stołeczno-Mazowieckiej Koalicji Budowania Świadomości Raka Jelita. Jest wydarzeniem biznesowo-golfowym, skupiającym golfistów z całej Polski i z zagranicy.

 

 

Golf Challenge - International Business League należą do cyklicznie realizowanych w ramach programu wydarzeń golfowych, które od kilkunastu lat skupiają polskich i zagranicznych pasjonatów golfa. To całodniowe wydarzenie golfowe, na które składa się mecz golfowy oraz impreza wieczorna dla zaproszonych gości, połączona z uroczystym wręczeniem nagród. Wydarzenie skierowane jest do wyselekcjonowanej, ściśle określonej grupy osób (grupy narodowościowe), ciesząc się dużym uznaniem w środowisku elit polskiego i międzynarodowego świata biznesu.

 

 

PGA - Polish Golf Awards to jedyny w Polsce plebiscyt golfowy, mający na celu nagrodzenie osób, instytucji, pól i ośrodków golfowych, które wyróżniają się na Polskiej scenie golfowej. Daje dodatkową szansę na komunikację z grupą biorącą udział w  plebiscycie  oraz możliwość włączenia w organizowane oficjalne wręczenie nagród, stanowiące element wydarzenia Zakończenie Sezonu Golfowego.

 

 

Polish Golf TIPS, Polish Golf VIDEO, Rozmowy przy golfie i inne to stałe rubryki tematyczne wyróżniające się zwiększonym zainteresowaniem odbiorców. Tematyka dopasowana jest do zainteresowań związanych z golfem, oferując najbardziej poszukiwane informacje. Powiązanie ze stałą rubryką tematyczną pozwala włączyć firmę w atrakcyjny temat, tym samym umacniając wizerunek w środowisku golfowym, jako podmiotu zaangażowanego w zróżnicowane aktywności.

 

 

Wydarzenia dedykowane to szereg eventów organizowanych przez cały sezon golfowych, skupiających uczestników programu. Obejmują zarówno mecze i turnieje golfowe, szkółkę golfową, jak również wydarzenia około-golfowe, pikniki sportowo-rekreacyjne dla rodzin, spotkania okazyjne (świąteczne, noworoczne etc.), imprezy wieczorne i inne. Na rzecz klientów realizujemy także działania obejmujące całościowy dedykowany program golfowy lub wybrane świadczenia.

 

 

Zawodnicy i zaproszeni goście oraz ranga poszczególnych imprez wzbudzają duże zainteresowanie mediów. Na rzecz większości z powyższych aktywności realizowane są dedykowane działania PR i media relations. Relacje mediowe (w mediach lokalnych i ogólnopolskich) docierają do całego środowiska golfowego oraz związanego z grupą premium w Polsce. Większość wydarzeń jest kierowana do golfistów amatorów, a system rozgrywek dopasowany jest do zróżnicowanych umiejętności poszczególnych graczy.

 

Prezentowane działania dają możliwość współpracującym firmom na udział w długoterminowej kampanii bezpośredniej komunikacji do wyselekcjonowanej grupy docelowej oraz kampanii informacyjnej w mediach, której celem jest budowanie wizerunku firmy poprzez powiązanie z atrakcyjnym dla grupy tematem zainteresowań.

 

 

 

OFERTA WSPÓŁPRACY

 

W ramach współpracy oferujemy zarówno udział w pełnej kampanii przez okres 12 miesięcy, jak też w poszczególnych wydarzeniach:

  • całoroczna kampania ma na celu włączenie Partnera w środowisko golfowe i zwiększenie świadomości marki i usług Partnera w środowisku golfowym,
  • seria wydarzeń oraz komunikacja online z grupą premium - biznesową grupą golfistów amatorów,
  • komunikacja marketingowa do osób związanych z programem Polish Golf,
  • bezpośrednie działania punktowe.

 

Realizowane działania na rzecz Klienta dopasowujemy do jego budżetu oraz założeń tak, aby osiągnąć najbardziej efektywne rezultaty. Pozostajemy również w gotowości do przygotowania dla Państwa indywidualnej oferty działań bazujących na golfie.

 

 

 

DOTYCHCZASOWI PARTNERZY
ZAPRASZAMY DO KONTAKTU

 

Projekt prowadzony jest przez

 

agencja komunikacji marketingowej

 

Jakub Illukiewicz, Brand Manager

j.illukiewicz@abkgrupa.pl

tel. 22 401 22 16

Wysyłanie formularza...
Wystąpił błąd na serwerze.
Otrzymano formularz

* pola wymagane

ABK Grupa. Wszelkie prawa zastrzeżone.